insert_banner Poniedziałek
23 października 2017
Jesteś   licznik  gościem naszego serwisu
Terminale Płatnicze

Urządzenia fiskalne
w ofercie Infostar



Pobierz wersje demo:


  Oprogramowanie OptiMED !

imed_logo

Inwestowanie w nowoczesne technologie informatyczne pozwala w znaczący sposób usprawnić zarządzanie placówką, organizację personelu, podnieść komfort pracy oraz zwiększyć standard świadczonych usług. OptiMED24 pozwala na uproszczenie i zautomatyzowanie wszystkich obszarów funkcjonowania placówki, począwszy od sprawnej rejestracji i obsługi pacjenta w gabinecie lekarskim (z tworzeniem dokumentacji medycznej pacjenta w formie elektronicznej włącznie), po rozliczenie z płatnikami i kontrahentami, czy wyciągnięcie kluczowych raportów obrazujących i identyfikujących główne problemy, z którymi boryka się świadczeniodawca. Rozbudowana część zarządcza (szara) systemu pozwala dotrzeć do szerokiej grupy pacjentów, poprzez elastyczne narzędzia do tworzenia programów promujących zdrowie. Zaletą rozwiązania proponowanego przez Comarch jest również możliwość tworzenia kopii zapasowych na zewnętrznych serwerach Comarch Data Center. Takie rozwiązanie zwiększa bezpieczeństwo pracy, dzięki opcji posiadania dodatkowej kopii zapasowej możliwej do odtworzenia w placówce, w dowolnym momencie.
Aplikacja zapewnia pełne wsparcie procesów zarządzania placówką medyczną na różnych szczeblach jej funkcjonowania eliminując tradycyjny papierowy obieg dokumentacji. Każdy pracownik ma indywidualny dostęp do systemu i ściśle określony, dedykowany dla siebie obszar, w którym pracuje. Dzięki takiemu podejściu możliwe jest zachowanie przejrzystości procesów zachodzących wewnątrz placówki. OptiMED24 przeznaczony jest dla wszystkich placówek medycznych. Zarówno dla jednoosobowych praktyk lekarskich jak i większych przychodni posiadających rozbudowaną strukturę wielooddziałową. System spełnia aktualne wymogi rozliczeń z NFZ oraz jest na bieżąco dostosowywany do zmieniających się realiów prawnych. Funkcjonalności oprogramowania Optimed:

  • Gabinet:
    • tworzenie dokumentacji medycznej pacjenta w postaci elektronicznej (historia chorób, wcześniejsze rozpoznania, wykonane procedury, przepisane leki, wywiad środowiskowy, uzależnienia, itp.),
    • dostęp do dedykowanych szablonów kart wizyt, aktualnych baz ICD-9 i ICD-10, aktualnej bazy leków,
    • możliwość wystawiania i wydruku recept i skierowań bezpośrednio z systemu,
    • automatyczne podpowiedzi na temat ilości przepisanego leku– informacja dotycząca okresu, na jaki wystarczy pacjentowi dany lek przy wskazanym dawkowaniu,
    • gotowe szablony skierowań np. do szpitala, uzdrowiska, poradni specjalistycznej itp.,
    • wydruk dla pacjenta z przeprowadzonej wizyty– jasna informacją dla pacjenta odnośnie rozpoznania, zaleceń, dawkowania przepisanych leków, itp.
    • przejrzysty proces komunikacji i rozliczenia z NFZ,
    • automatyczne naliczanie prowizji dla lekarzy po przeprowadzonej wizycie,
    • wiarygodne i użyteczne analizy i raporty, np. analiza wykonanych świadczeń, przeprowadzonych wizyt, raporty GUS, i wiele innych.
  • Rejestracja:
    • możliwość rejestrowania pacjentów na wizyty z uwzględnieniem dostępności lekarzy, aparatury, gabinetów,
    • wystawianie rachunków (paragonów, faktur) za wizyty,
    • integracja z eWUś,
    • możliwość rejestrowania pacjentów przez Internet,
    • tworzenie grafików pracy lekarzy,
    • dostęp do kompletnych danych o pacjencie:dane osobowe, dane niezbędne do rozliczeń z NFZ (m.in. deklaracje), uprawnienia ubezpieczeniowe, historia wcześniejszych wizyt, historia płatności pacjenta itp.
    • automatyczne przypomnienia e-mail i SMS o terminach umówionych wizyt,
  • Sprawozdawczość z NFZ:
    • szybkie i proste prowadzenie rozliczeń z NFZ dedykowane jednostkom świadczącym usługi m.in. z zakresu POZ, KAOS, AOS i stomatologii,
    • wykrywanie i sygnalizowanie błędnie wprowadzonych danych,
    • sprawne korygowanie rozliczeń oraz bieżąca aktualizacja systemu do obowiązujących wymogów prawa,
    • dostępność aktualnego stanu realizacji kontraktu,
    • wystawianie rachunków refundacyjnych,
    • przenoszenie danych z dokumentacji pacjentów tak, by stworzenie raportu sprowadzało się do weryfikacji i wskazania okresu czasowego, dla którego chcemy wygenerować rozliczenie,
  • Rejestr dokumentacji medycznej:
    • natychmiastowe wyszukanie i podgląd dokumentacji wskazanego pacjenta,
    • możliwość dodawania załączników do dokumentacji medycznej pacjenta (np. zdjęcia RTG),
    • wydruk i podgląd karty konkretnej wizyty,
  • Analizy i Raporty:
    • elastyczny mechanizm tworzenia własnych zestawień w oparciu o dane zgromadzone w systemie,
    • predefiniowane zestawienia:
      • podsumowanie wykonanych usług,
      • podsumowanie kosztów i przychodów,
      • wykonane porady w podziale na poradnie,
      • miesięczne podsumowanie: zleconych badań laboratoryjnych, przepisanych leków, wystawionych skierowań, zdiagnozowanych rozpoznań,
      • szybkie i sprawne przygotowanie raportów np. z wykonanych świadczeń, rozliczeń z płatnikami, raporty GUS,
      • uprawnienia pracowników do zdefiniowanego obszaru raportów, dzięki czemu personel ma dostęp tylko do danych niezbędnych w codziennej pracy,
  • Finanse:
    • podgląd wystawionych w module Rejestracja paragonów, faktur czy rachunków, jak również tworzenie zupełnie nowych dokumentów sprzedażowych, korekt,
    • słowniki usług i kontrahentów zawierające niezbędne dane do pełnych rozliczeń,
    • pełna ewidencjawszystkich dokumentów finansowych wystawionych w placówce.
  • Prowizje:
    • naliczanie prowizji za przyjętego pacjenta,
    • naliczanie prowizji za wykonane świadczenie,
    • prowizja od pakietu medycznego,
    • prowizja od wykonanych świadczeń zawartych w kontrakcie,
    • przejrzysty podgląd rozliczeń,
    • prowizje kwotowe i procentowe,
  • Cenniki i pakiety:
    • cenniki pojedynczych zabiegów jak i pakietów,
    • obsługa abonamentów pracowniczych, prywatnych ubezpieczeń, świadczeń medycyny pracy,
    • definiowanie cenników okresowych, promocji,
    • obsługa rabatów,
    • ewidencja kosztów wykonywanych świadczeń,
  • Administracja:
    • dokonywanie i konfigurowanie oprogramowania tak, by działało zgodnie ze specyfiką funkcjonowania placówki,
    • definiowanie wyglądu formularzy/ekranów dostępnych dla personelu, szablonów kart wizyt,
    • nadawanie uprawnień użytkownikom,
    • informacje o wolnych pulach numerów recept, ilości dokumentów do wysłania do NFZ,
Komputery Sieci komputerowe Internet Art. papiernicze Serwis i Szkolenia Nasi partnerzy Nasi klienci Współpraca Zgłoszenie
© Webmaster  Infostar sp.j.